Mobilny Serwis Opon
535 885 085
Super samochody
-
Obsługa drogich i luksusowych samochodów nie należy do najłatwiejszych, takie auta mają najczęściej nietypowe rozwiązania, gdzie bez odpowiednich narzędzi i wiedzy można narobić sporo szkód.
Dlatego wybierając serwis dla naszego samochodu (nawet wulkanizację) musimy mieć na względzie przede wszystkim jego doświadczenie!

Lamborghini Aventador
SuperCar produkowany od 2011 roku we Włoszech uzbrojony w 12 cylindrową jednostkę w układzie V12 o pojemności 6,5 litra.
Mocą jaką dysponuje Aventador to 700 koni mechanicznych przy wersji podstawowej do nawet 770 Km przy wersji SVJ!
Za przeniesienie takiej mocy na koła odpowiada 7 biegowa automatyczna skrzynia biegów rozkładającą moc na 4 kapcie!
Tarcze ceramiczne
Tarcze ceramiczne montowane są w sportowych samochodach ze względu na ich wydajność oraz wagę, wykonane są z włókna, mieszaniny pyłów oraz żywicy.
Ceramika przede wszystkim nie przegrzewa się, nie zmienia swojej objętości pod wpływem temperatury a ich waga jest znacznie niższa od tych tradycyjnych tarcz montowanych w zwykłych samochodach.
Niestety na samych plusach się nie kończy, tarcze ceramiczne są bardzo drogie i kruche, nawet najmniejsze uderzenie może spowodować pękniecie takiej tarczy co dyskwalifikuje ją z użytku.

Opony nisko-profilowe
Opony nisko-profilowe zapewniają nam dużo lepszą przyczepność oraz skracają drogę hamowania, a samochód „na niskim profilu” prezentuje się o wiele lepiej.
Obsługa takich opon nie należy do najłatwiejszych i często wymaga sprzętu oraz narzędzi z najwyższej półki.

Napęd 4×4 (AWD)
Samochody sportowe z napędem na cztery koła często mają różne szerokości opon przód/tył. Kupując nowe opony do naszego samochodu musimy zadbać o to, żeby wszystkie 4 opony były jednego producenta, miały ten sam model oraz muszą posiadać homologacje!
W przypadku, nie spełnienia powyższych warunków możemy uszkodzić auto!

Śruba centralna
W świecie sportowej motoryzacji jest wiele niecodziennych rozwiązań, które mogą nam przysporzyć wiele problemów jednym z nich jest mocowanie koła za pomocą śruby centralnej dokładnie tak jak w Formule 1!
Obsługa takiego koła wbrew pozorom nie jest taka łatwa dla osoby, która ma z tym do czynienia pierwszy raz
W tym przypadku, koło mocowane jest tylko na jednej śrubie/nakrętce centralnej, które dokręcane jest z dużo większą siłą Nm niż w samochodach które spotykamy codziennie na drogach.
Przy obsłudze takiego koła niezbędny jest specjalistyczny klucz, który powinien być na wyposażeniu auta oraz klucz dynamometryczny umożliwiający dokręcenie koła z siłą, taką jaką przewiduje producent.
W skrajnych przypadkach, jeżeli nie posiadamy klucza dynamometrycznego pozwalającego nam dokręcić koło z taką siłą jak przewiduje instrukcja, niektórzy producenci samochodów dopuszczają „awaryjnie dokręcenie koła” (zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji), ale po tym należy udać się niezwłocznie do serwisu w celu poprawnego dokręcenia koła.